Usosialt sosial

Jeg holder meg til å blogge litt sånn her og der fremover og ikke daglig. Det blir fort mye av det samme om dagene og jeg tror de fleste av oss tenker mye på det som skjer i verden utenfor akkurat nå.
Og da er det ikke så veldig mye for meg å skrive om med mindre det plutselig er noe interessant den dagen, eller eventuelle innkjøp.
Jeg orker i hvert fall ikke presse frem innlegg som egentlig ikke handler om noe.

Jeg har distrahert meg selv med serie (akkurat nå ser jeg Skam på nytt igjen), sminke, klær og litt sosialisering med ene i kollektivet.
Selvom jeg ikke skal noen steder har det hjulpet på humøret og sminke seg og prøve ut noen kule klær. Jeg har også drevet å skypet litt med folk, da det er en fin måte å holde kontakt på nå i disse tider. Så det anbefaler jeg virkelig. Man kan jo også ha gruppe videochat på skype, så kanskje ekstra gøy om man er flere som prater sammen.
Enda en ting man kan gjøre med venner er “Netflix party”, en google chrome utvidelse. Man laster den først ned også går man innpå Netflix og velger en film eller serie og inviterer til “party”. Da kan man altså sitte hjemme alene, men du og alle vennene dine ser på samme film samtidig med chatteboks tilgjenglig så man kan chatte under filmer. Har du noen tips til noe gøy å gjøre på om dagen? Legg igjen en kommentar.

Å være usosial og sosial samtidig er vell vi i disse unge generasjonene eksperter på. Noe jeg vanligvis ser på som veldig negativt, men akkurat i disse tider er det ganske handy.

Stay safe, stay at home xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg