Valentines Day Gave tips

Reklame | Annonselenker (coolstuff.no)

Okei, så det merkeligste jeg har sett foreløpig i dag var en som hadde syltetøy, majones og hvitost på en og samme skive.
Spesiell kombo spør du meg.
Men nå skal jeg ikke dømme andre sine matvaner. Men det er merkelig hvor normalt noe kan være for en person, mens den samme tingen virker for en annen helt bisarr.

Men over til noe annet,  så er Valentines day like rundt hjørnet. Det er kanskje ikke en dag så alt for mange bryr seg om?
Men mange gode tilbud er det på slike dager, og det er jo gøy om produktet man har hatt lyst på en stund da er på salg.
Det er også hyggelig med noe kos å gi til en du er glad i. Eller kanskje sette litt ekstra pris på seg selv.
Personlig tror jeg at man aldri kan slå feil med sjokolade.
Hadde noen gitt meg et gigantisk kinder egg til Valentines så hadde ikke jeg blitt skuffet for å si det slik.
Det er utrolig hvor mye gøy man kan finne på www.coolstuff.no

 

1 kommentar
    1. Og apropos “merkelige” combos: i så og si hele livet frem til bare noen måneder siden var min tacocombo denne, Gilde kjøttdeig, opphakket ost og RIS.

      Jeg hadde lenge trodd at det sistnevnte var vanlig frem til jeg for noen år tilbake postet en status om det på Facebook.

      Men grunnen til at jeg ikke kjører den nå er likevel ikke pga folk syns det er sært (for tro meg – akkurat sånne ting kan oftest være en motifakator til å kjøre på bare enda mer, lenge leve det smale og sære osv), men for at jeg på et tidspunkt ble lei.

      Så sist jeg skulle ha taco nå kjøpte jeg heller den pakka med “Veggis-fyll” som de har på Coop Mega i Oppdal ihvertfall, opphakket ost, paprika pluss en siste ting jeg ikke husker hva heter nå og heller ikke gidder å sjekke ut fordi jeg tenker det ikke er en SÅ big deal! ????

      Ah, ja også har jeg spist sånn fruktblanding med pizzakrydder en gang også. Men det var mest fordi at en lærer i en Mat og helsefag time på vgs laget en vits på det tror jeg, og det tok jeg som en utfordring som jeg følte jeg skulle vise for “hele klassa” at jeg faktisk kunne gjøre.

      Ops!!! Det var visst valentinsdagen dette innlegget handlet om igjen ja. Ja, jo. Sikkert fin dag det, for de som har gode (og kleine) venner og sånn around ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg