Valentine’s Innkjøp – Kylie

Reklame | Affiliatelenker - Kicks

Heisann!
Nå er vi allerede i Februar!
Og det betyr Morsdag, Valentine’s og Fastelaven.

Personlig elsker jeg Valentine’s uavhengig av forhold. Det er en dag med mye rosa, hjerter og V-day kolleksjoner. Og ikke minst er det en dag for kjærlighet. Men kjærlighet kommer i mange former. Det kan være å gi seg selv noe ekstra self-love, en venn eller vennegjeng og ikke minst en kjæreste om man har det. Med andre ord er dagen for absolutt alle!

En annen dag jeg elsker er fastelaven. Ikke at vi gjør så mye denne dagen, men hvem elsker ikke fastelavens boller?

Da jeg så disse Kylie Lip Balms fra årets Valentine’s kolleksjon måtte jeg nesten bare teste de ut. Jeg har egentlig ventet på at de skulle slippe noen lip balms fra Kylie sitt merket, noe de hittil ikke har gjort med unntak av disse. Disse er selvfølgelig Limited Edition, så jeg håper de vanlige også kommer etter hvert.
Disse kommer i smakene; Strawberry, Candy Heart og Cherry.

Jeg spurte Kicks om de skulle få inn resten av kolleksjonen også, men det visste de faktisk ikke selv engang. Litt rart egentlig.
Denne foundation kosten så jeg i fjor også, men da i en lysere rosa farge. Uheldigvis kjøpte jeg den ikke i fjor så var glad da den kom tilbake i år selvom jeg foretrakk fjorårets pastel rosa. Det er uansett en super søt kost som også har fått mye positive reviews. Så denne gleder jeg meg til å teste ut! Liker du V-day?

PS: Trykk på bildene for å komme direkte til produktene!

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg