Valget i USA + Trenger filmtips

Nå ser det egentlig ganske bra ut for Biden, men man vet jo aldri. At Trump i det hele tatt KAN vinne virker bisart for meg.
Altså jeg skjønner ikke hvordan han har fått så mye stemmer som han har fått nå i det hele tatt. Skulle jo trodd folk ville ha han enda mindre etter disse fire årene, men tydeligvis er det mange som ikke har vett i hodet.
Forstår det bare ikke jeg. Men nå bor jeg heldigvis ikke borte i USA, men valget påvirker jo oss delvis uansett da det er et land vi har en del med å gjøre.

Heldigvis er det ikke avgjort enda. Så da er det jo bare å håpe at Trump ikke vinner!

Uansett, vi får bare distrahere oss med andre ting. Resultatene blir jo det de blir uansett hva vi tar oss til de neste timene. Personlig kjenner jeg at jeg har ekstremt lyst å begynne med julefilmene tidlig i år, men er fast bestemt på å holde meg til 1.desember.
Det er jo tross alt ikke så lenge igjen å vente. Men blir nok et tett program for meg da om jeg skal klare å få sett alle de vanlige julefilmene mine, pluss de som er ny i år.

Jeg trenger i hvert fall tips til noen gode høst filmer! Noe som har litt av stemningen til julefilmene, men som ikke handler om julen.
Slike filmer hjelper på stemning og humør.

Har allerede sett Harvest Moon og Autumn Dreams som er Hallmark filmer. Med andre ord B-filmer. De er helt ok og kan være koselige hvis man er vant til å se på den typen filmer, ellers kan de virke veldig dårlig laget. Så er en liten tilvenningsperiode på de.

2 kommentarer
    1. Helt ærlig angående Trump… Snåsamannen har vist uttalt en gang at han har sett inn i fremtiden at Trump blir skutt og drept.

      Vanligvis så tror jeg ikke kjempemasse på såkalte spåmenn og diverse, men akkurat i dette tilfelle tenkte jeg det ville stemme, og at det ville skje maks to år etter at han ble innsatt som president.

      Der tok altså MIN «spådom» feil.

      1. Ah, haha. Ja tviler ikke egentlig på at det skjer. Men skulle jo trodd det hadde skjedd allerede om det skulle skje.
        Han tapte i hvert fall valget! Heldigvis, selvom han er i full benektelse på Twitter. Ganske morsomt og frustrerende å se hvor virkelighetsfjern han klarer å være.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg