Vårrengjøring 101

I går holdt jeg meg opptatt med litt husarbeid og la ut flere ting på Tise.
Jeg har enda en del å legge ut som jeg skal selge. Vårrengjøringen er virkelig begynt for min del.
Jeg har innsett at jeg samler på alt for masse som jeg ikke bruker. Jeg har til og med flere kjoler som jeg fortsatt har merkelapp på. Jeg har en del som rett og slett ikke er min stil lenger, og usikker på om det noensinne var det.
Så nå håper jeg de får en ny eier som faktisk vil bruke de.
Gjerne følg meg på Tise HER

Det føles også rimelig godt å få ryddet opp. Og kanskje freshe opp med noen nye ting.
Jeg anbefaler folk å sjekke Tise, Finn.no og slike steder før du hiver deg rundt på kjøpesenteret. Spesielt siden vi lever i en bruk og kast kultur er det fint å være med på å kutte litt ned og heller kjøpe brukt.
Enda et fint tips er å ta noe du ikke liker å fornye det. F.eks ta en gammel t-skjorte og lag om til en crop top, mal et gammelt nattbord osv.

Tips til Vårrengjøring!
1. Organiser klesskapet. Kast/selg/behold (Et tips er å gå igjennom en kategori om gangen. F.eks begynne med kjoler)
2. Kjøp oppbevaringsbokser og gjerne gi dem merkelapper for enklere organisering. (Spesielt bra om man har masse småting man ikke vil kaste)
3. Still deg selv spørsmålet “Har jeg brukt dette det siste året?”
4. Når alt er ryddet/organisert er det på tide med rengjøring. Lag en oversiktlig liste om hvilket rom du vil begynne med og hvilken dag du vil ta det. Eventuelt klistre den på kjøleskapet for påminnelse.

Følg meg gjerne på Instagram HER

#rengjøring #vår #spring #cleaning #organisering #selge #kjøpe #tise #finn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg