“Vi tjener ikke noe på å bryte hverandre ned”

Til tross for at det ble en dag med overskyet har temperaturen fortsatt vært fin og stemningen god. Noe av det beste var da vi sto inne i byen og tok bilder og det kom en gjeng med jenter forbi som skrek “you go sexy girl” “wooo”. Naturligvis ikke innfødte nordmenn da vi er noe av det skyeste folkeslaget du finner, haha.
Følte meg faktisk litt empowered etterpå. Syntes jenter skal heie mer på andre jenter. Vi tjener ikke noe på å bryte hverandre ned. Jeg syntes også nordmenn skal tørre gi litt mer av seg selv og vise hvem de er uten å trenge alkohol i blodet. Bare tørre å sitte på samme benk som en annen og kanskje begynne en samtale. Nå venter vi på sushi og jeg skal endelig introdusere Kjetil til Buffy the vampire slayer. Favoritt serien min som jeg har sett med flere venner av meg tidligere og det har alltid vært en gøy opplevelse. Liker han ikke Buffy tror jeg at jeg bare må avslutte vennskapet med engang, haha.. neida.
Men den serien har alt. Josh Whedon (som står bak serien) er virkelig en genial person. Han står også bak Angel og Firefly og har regissert The Avengers og omskrevet manuset til Toy Story noe som reddet filmen og ga oss den gode historien vi nå kjenner.

Hvilken serie er din favoritt?
Syntes du nordmenn er for sky?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg