Video: Mine seneste innkjøp

Jeg fikk endelig filmet en ny video til Youtube kanalen. Jeg viser det jeg har kjøpt i det siste og inkluderer både beauty produkter og mote. Så jeg hadde vært veldig glad om dere vil sjekke den ut og håper dere finner noe dere liker også! Jeg har linket mye av det i beskrivelsen under videoen!

Jeg skal droppe og nevne dette hver gang, men jeg vil minne på at jeg er ekstremt ny på Youtube og har ikke noe erfaring med å lage videoer og redigering fra før! Men man må begynne ett sted og jeg lærer på veien. Jeg håper likevel dere liker videoen <3 xoxo

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg
TikTik @renatelande

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg