Vinter Outfit – Pink & Cozy

Litt sykt at det er 10-11 år siden sist vi hadde en slik vinter her på vestlandet. I hvert fall i følge radioen, men når jeg tenker over det stemmer nok det ganske bra. Snø har vi ikke sett noe særlig til de siste årene og når det har kommet har det forsvunnet igjen like fort.
Jeg er egentlig ganske glad for å ha fått en slik vinter i år. Det er så fint ute når det er dekket av snø.

Uansett, så vet jeg at jeg ikke har vært flink til å blogge den siste tiden. Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg er veldig klar over dette selv. Og det er grunner til det.
Men jeg jobber hvert fall med å finne ting som gir meg glede. Det er noe jeg har manglet ganske lenge nå. Og som vi alle vet så trenger man ting som gjør en glad, og gir deg en pause. Noe som gjør at man kan slappe av.
Det er det jeg må jobbe med nå.

Har du noe som gjør deg glad eller gir deg en pause? Fortell meg gjerne i kommentarfeltet XxLue – Ted Baker
Kåpe – Apparis
Faux leather pants – Zara

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg