Virgo season is here!

I dag blir jeg ett år eldre, eller som jeg liker å tenke på det så leveler jeg opp et level.
Hvis det er en ting jeg føler på så er det at jeg føler jeg har mindre kunnskaper nå enn jeg pleide å ha. Blir man dummere med alderen? Mulig det bare er antidepressiva som gjør at jeg føler det slik. Men mulig det også er noe sannhet i det.
Eller mulig man bare lærer å være mer i nuet og slutte å tenke for mye.

Det er definitivt bra å stille spørsmål ved ting å være kritisk, men det er også bra og bare “go with the flow”. Balanse er nøkkelen til absolutt alt i livet.

Jeg har også lært at det er bra å være litt egoistisk til tider. Hvis du bare går rundt å tenker på alle andre hele tiden, og de også bare tenker på seg… så er det ingen igjen som tenker på deg. Jeg leste en quote som sa “the problem with putting others first is that you’ve taught them that you come last” og den traff meg.
Så here’s to the new era! Hvor jeg lærer meg hva som er bra for meg også!
Virgo season is hereee ♍️
Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg