Vita Konkurs + Produkt Anbefaling.

I dag så jeg nyheten om at Vita har sagt seg konkurs!
Dette kom som er overraskelse for min del, da jeg ikke hadde mistanke om at de slet.
Jeg føler fysiske butikker er mer og mer på vei ut, og syntes det er utrolig dumt!

Men jeg ville jo trodd nettbutikken gjorde det bra. Selvfølgelig ikke bra nok til å holde liv i alle de fysiske butikkene også, men ville ikke løsningen da vært å legge ned noen av butikkene?
Nå har de ikke sagt helt klart hva som skjer videre, mulig kjeden klarer å finne en løsning. Selv har jeg visse produkter jeg alltids bestiller fra Vita og hvis de forsvinner helt vil det klart være et savn.

Vita tok også inn Jeffree Star produkter for ikke så lenge siden noe det er ellers ikke er lett å få tak i her til lands. Så det vil klart merkes om de forsvinner helt.

Men jeg merker jeg syntes det er litt vanskelig å fatte at så mange butikker må si seg konkurs. Spesielt store kjeder som har vært lenge og folk er glad i. Det er jo alltids stappfullt av biler på parkeringen på senteret, og folk går vell ikke å vimser noe mindre på sentre enn før? Jo, kanskje det har minsket. Men det er fortsatt veldig mange folk som vandrer rundt på sentrene fra åpning til stengetid.
Men kanskje de kjøper mindre mens de vandrer rundt på senteret enn de pleide?
Jeg vet virkelig ikke.

Det er jo klart at nettshopping er større enn noensinne.
Men er det ikke på tide at det snur?

Jeg tror de fysiske butikkene er viktigere nå enn de noensinne har vært før. Folk må komme seg ut og se på andre mennesker. Snakke med andre mennesker. Være rundt andre mennesker. Ikke gjømme seg bak en skjerm for alt det er verdt.

Vita selger jo også shampooen og balsamen jeg bruker, i tillegg til en helt amazing hårkur fra samme merke.
Merket er Maui og er utrolig bra.
Shampooen Vanilla Bean vet jeg ikke om jeg er helt 100% fornøyd med, men balsamen og hårkuren i shea butter er stor favoritter hos meg.
Produktene er også fri for: Parabener, mineraloljer, silikoner, MI, gluten, SLS, Sulfater og syntetiske stoffer.
Denne er så elsk.Jeg har sett at Nelly selger noen Maui produkter, men derimot ikke hele utvalget. Blant annet selger de ikke hårkuren.

Hva syntes du om Vita nyheten?
Har du prøvd Maui produktene?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram: @Rlablogg

Oppdatering 23.
Vita er nå kjøpt opp av av Jotunfjell partners. Loco butikkene vil bli lagt ned, og de vil satse kun på Vita.
Så da ser det ut til at Vita vil bli reddet!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg