When in Bergen…

Nydelige Bergen.

Nå har jeg aldri bodd noen andre steder enn Bergen, men jeg har reist mye rundt. Og det er ingen andre steder jeg kunne tenke meg å bo.

Vi her i Norge må takle en del nedbør og gråe skyer, og for mange er det er ekstra tungt i vintermånedene og bo i kalde mørke Norge. Men når solen skinner er det noe helt annet.

Soldager i Bergen er noe helt unikt. Folk våkner til live og vandrer rundt i godt humør.

Mange tar seg en øl eller to på bryggen og det er generelt god stemning. Det er også mange fine gater og byen bærer med seg mye historie. Selve bryggen ble bygget på 1700-tallet, og det er garantert noe man kan føle på om man går inn i de forskjellige husene.

Nå er vi uheldigvis tilbake til en del dager med regn. Men vi fikk i hvert fall to dager med sol før det ble grått igjen.

Og da var det ut på Pokemon jakt. Noe det fortsatt er mye aktivitet rundt her i Bergen. Det er utrolig mange som spiller, og det er jo ganske gøy og gjerne hilse på nye folk og være ute med venner. Takk og lov for at det finnes sosiale spill som får folk ut å bevege på seg og være sosial. Og ekstra fint for de som ikke har så mange venner fra før at det skaper muligheter.

Takk til fyren som uvitende poserte for bildet mitt. Følte det ga en “visitBergen” feel.

#bergen #sol #vår #pokemon #pogo #hordaland #foto #bilder #fotografi #stemning

2 kommentarer
    1. Bergen er helt udiskuterbart et FANTASTISK sted. Eller som jeg godt kan se for meg at Aune Sand kunne funnet på å si: “Bergen er som en kvinne på sitt aller herligste – ubeskrivelig vakker, åpen og klissvåt!”.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg