When life gives you rainy days, wear cute boots and jump in the puddles

Jeg hater de dagene hvor alt bare føles så tungt.
Akkurat de siste dagene har jeg vært preget av PMS. Alle kvinners største glede. Og noen ganger er det bare ekstra plagsomt.
PMS er så mye mer enn bare humørsvingninger. Mange blir plaget med smerter i rygg og nakke og noen ganger får jeg også feber. Heldigvis er det forbigående men utrolig slitsomt mens det står på.
I tillegg kjenner jeg at jeg savner solen igjen og bedre ute temperaturer. Føler nesten at det hadde vært bedre å bo et sted i utlandet hvor det generelt var lysere og litt mer middels temp.
Men jeg er jo glad i Norge så hadde vært rart å ikke bo her.
Noen som har erfaring med å bo i utlandet? Fortell gjerne om din erfaring i kommentarfeltet!

I dag har jeg lite på planen annet enn planlegging.
Jeg har noen ting jeg føler jeg bør finne ut av for min egen trivsel sin del, så det tar opp en del av tankene mine for tiden.
Men still meg gjerne spørsmål i kommentarfeltet❤️

“When life gives you rainy days,
wear cute boots and jump in the puddles”

PS. Denne måneden avsluttes med et bang: 
Jaclyn Hill lanserer sminemerke sitt 30.05
Miley Cyrus kommer ut med nytt album 31.05
Gabbie Hanna (YT) kommer ut med sitt første album 31.05 (Har du ikke fulgt med på henne tidligere anbefaler jeg at du sjekker hun ut)

Følg meg gjerne på Instagram/Snapchat: Rlablogg

#spm #spørsmål #pms #dayslikethese #rainy #lanseringer #musikk #mai

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg