Winter Cleaning

Akkurat nå driver jeg å rydder. Jeg har sett så mange som har begynt å pynte til jul, men jeg tror nok jeg venter et par uker til. Selvom det selvfølgelig frister litt.
Men jeg kan i hvert fall begynne å gjøre det ryddig og rent rundt meg slik at det er klart til pynten skal opp. Jeg tenker også å se igjennom hva jeg har og muligens kjøpe inn litt nytt. Det har jo kommet så mye fin julepynt i butikkene nå!

Når begynner dere å pynte til jul?

Jeg har også en liten shopping vlogg jeg tenker å poste i morgen. Den ble kanskje litt kortere enn ventet da en del av det jeg filmet med et uhell ble filmet i slow motion. Men det ble nok brukbart til at jeg fikk laget en video hvert fall.
Kameraet mitt er jo ganske så nytt, så det er en del ting som er uvant. Samme knapp som man bruker til å switche over fra foto til video er også knappen man bruker for å ta på slow mo og speed filming. SÅ et trykk for mye så er det gjort liksom. Oh well, da vet jeg det!Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg