WW3 og Flytting.

Hvor typisk er det ikke at vi er tre dager inn i det nye året og WW3 er en av topp trendene på twitter.
Det har visst igjen noe med Trump og gjøre, men hva ellers er nytt liksom?
Jeg fikk for så vidt med meg hva Trump har gjort som utløste “WW3” trendingen, men jeg lot være å undersøke noe nærmere.
Hva syntes du om det hele?

Uansett! Neste uke flytter jeg. Jeg vet ikke nøyaktig hvilken av dagene enda, men det blir helt i begynnelsen av uken.
Så om det blir litt stille inne på bloggen er det fordi jeg pakker eller holder på å flytte.
Det blir så digg å endelig få kommet meg ut igjen. Det blir også interessant å møte de to andre jeg skal bo med. Vi er jo tross alt fremmede, men det er jo litt gøy også. Eller?

Selvfølgelig er det alltids litt utfordrende å bo med folk man ikke kjenner, men jeg kan ikke si det er noe mindre utfordrende å bo med folk man kjenner. Bare andre utfordringer.

Det er også vanskelig å skrive om noe annet, da flytting er alt som okkuperer hodet mitt akkurat nå. De som vet… de vet.

Håper ellers at dere ikke sliter for mye med å ha kommet tilbake til hverdag igjen etter all ferie. For min del føles det helt greit.

Ha en fin helg xx

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg