You can’t buy happiness, but you can buy sushi

….Which is kinda the same thing.

Den siste tiden har jeg egentlig ikke visst helt hva jeg skal si. Det har skjedd så mye dette året og eskalerte skikkelig med dette problemet mørkhudede opplever i USA. Jeg har lyst å vise støtte, og er veldig glad for at så mange engasjerer seg. Men samtidig merket jeg at dette gikk skikkelig utover psyken. Jeg klarte tilslutt ikke åpne opp noen sosiale medier og har bare måtte ta en time-out.
For meg som allerede sliter med psyken er det litt begrenset hva jeg kan ta del i uten å ødelegge meg selv i prosessen, men jeg heier på alle som klarer.

Jeg håper dette året ikke bare bærer på tunge problemer, selvom dette er veldig viktige ting som skjer i verden nå så håper jeg at ting lysner igjen på et tidspunkt. Hvor vi får nyte sommeren og forhåpentligvis har kommet nærmere hverandre etter alt.

På den lyse siden var jeg på restaurant i dag for første gang på flere år.
Vi dro på Nama og spiste sushi. Føler nesten at jeg var utro mot iSushi som jeg alltid bestiller sushien min fra. Men det var godt å komme seg ut, selvom det var litt utfordrende (pga. angsten).

Og ja! Etterveksten skal taes så snart som mulig, haha. Har bare ikke hatt tid eller fått hjelp enda, men tviler på at jeg er den eneste med ettervekst nå etter alt.

xx Håper dere tar vare på psyken og nyter soldagene.

Legg gjerne igjen en kommentar med ditt self-care tips! 

2 kommentarer
    1. jeg skjønner så godt hva du mener med lite energi til å engasjere seg. jeg har angst, depresjon og fibromyalgi (ja, heldige meg fikk full pakke) så jeg har ikke engasjert meg i noe som helst sånt faktisk. jeg har allikevel det i tankene selvom jeg ikke skriver om det og drar til Oslo for å holde en plakat og rope. det er heldigvis mange som kan og det er supert, men dessverre er ikke jeg en av de. ser ut som du har hatt det koselig og selvom jeg ikke liker sushi så ser det veldig godt ut. jeg ønsker deg en flott kveld videre.

      1. Ja, det er fint at det er mange som klarer. Noen av oss har egen psyke og kropp å ta vare på, og det er nok forståelig.
        Og ja det var veldig koselig. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg