Youtube DRAMA

Hele gårsdagen føltes som den ble fylt med drama.
Alt som ble snakket om var Tati og James Charles dramaet. Hvor enn jeg var på sosiale medier var det det jeg så folk snakke om.
Jeg så både Tati sin video og James Charles sin for å virkelig forstå hva dramaet handlet om. Og syntes det for all del er riktig at James Charles blir satt på plass og får ta konsekvensene av det. At han mister følgere osv.
Det jeg syntes er mindre greit er folk som absolutt skal spre mye unødvendig hat.
Det er ok og si “Jeg kan ikke lenger støtte deg, bye”. det er helt innafor og ikke minst kan det være viktig for å virkelig gi en klar beskjed som han kanskje til slutt hører.
Men å drive å spre hat og være aggressive hjelper ingen. Den du virkelig skader med det er deg selv og andre som leser kommentarene dine. Å drive å spre hat baner vei for mer hat. Noe vi ikke trenger mer av i dagens samfunn. Så vær heller litt sterk og ta avstand. Han hadde 16mill følgere, jeg tror han får høre det nok. Du trenger ikke å være en av de som bidrar til mer negativitet.
Jeg startet derimot å følge Tati da jeg syntes hun taklet hele greien på en fin å voksen måte. Noe som alltid er fint å se i sosiale medier.

Det dumme er at alt dette dramaet overskygget en annen person som har havnet i en dårlig situasjon. Lia Marie Johnson som mange har sett på Kids React, så Teens React på FBE kanalen i tillegg til en del filmer og serier hadde en lang live video på Instagram hvor man da kan se hun er tydelig er ute å kjører. Altså påvirket av stoff.
En mindre YT’er la ut en bekymringsvideo på YT i håp om at noen kunne hjelpe hun. Og crack var vell det man mistenker at hun har tatt. Hun har visst slitt over lengre tid, men håpet er at hun nå får hjelp. Ble helt satt ut da jeg så videoen.
Fint at det finnes noen som faktisk tok seg tid til å lage en video i håp om at folk skulle gi en hjelpende hånd til en som virkelig trengte det. Spesielt midt i alt dette andre YT kaoset.

Hva syntes du om hele situasjonen?
(Bilde lånt fra Runnersworld.com / ALEXTHQ / GETTY IMAGES)

– And that’s the TEA

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg