Youtube planer

Hola!
I går filmet jeg endelig videoen jeg hvor jeg tester ut Fenty Beauty for første gang. Jeg har ikke begynt å redigere den enda, men forhåpentligvis blir jeg fornøyd nok til å poste den. Men det er jo litt gøy da, det blir i så fall min første sminkevideo!
Jeg elsker jo alt av mote og sminke og jeg har virkelig ville gi Youtube et forsøk. Grunnen til at jeg fortsatt har postet så få videoer er rett og slett fordi jeg syntes mitt nåværende kamera er så stort og tungt og derfor vanskelig å filme med, spesielt om jeg skal prøve meg på vlogging. Jeg trenger også mikrofon slik at lyden blir best mulig uten å totalt knuse bankkontoen min. Men alt det koster penger og noe jeg ikke har til noe nytt kamera akkurat nå. Men jeg tenker å spare opp, så får jeg kjøpt det på sikt. Jeg fikk likevel filmet med mitt nåværende kamera i går som er et speilrefleks, så man kan jo skjønne at det ikke er det optimale Youtube kameraet. Men det får funke i mellomtiden.

Det andre gøye med at jeg endelig filmet videoen er at jeg endelig kan begynne å bruke produktene. Jeg har følt meg veldig tålmodig som bare har hatt de liggende uten å teste, kun fordi jeg ville at det skulle være en “first impressions” video.

Jeg håper også at jeg får filmet noen flere videoer allerede ganske snart. Men må nok komme opp med noen ideer først til hva de skal inneholde.
Legg gjerne igjen tips i kommentarfeltet.

Ps: Videoene jeg poster på YT er alle på engelsk da jeg ikke vil at det kun skal bli eksklusivt norsk talende folk som kan se på. As always: Om du har noen spørsmål eller tips til både blogg ideer eller YT så legg igjen en kommentar xX

Følg meg på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg