Glossybox – Mars boksen

God Lørdag folkens!
Det er rare tider vi lever i nå, sjekk gjerne ut mitt forrige innlegg “10 ting som hjelper på humøret når man likevel må være hjemme” om disse tilstandene går like mye utover humøret ditt som hos meg.

Jeg hadde originalt stanset glossybox abonnementet mitt men startet det opp igjen da jeg så det skulle komme med en eyeliner fra KVD beauty. I tillegg er det jo litt gøy å teste ut produkter jeg eller aldri ville tenkt på å prøve, så jeg tenkte jeg kunne ha det gående et par måneder til.
Jeg må derimot innrømme at det er ikke så veldig mange produkter jeg faktisk liker i disse boksene, men det er i hvert fall noen ting jeg har blitt ganske fornøyd med.

Jeg har også samlet opp noen ting så det kanskje blir en liten giveaway etterhvert, men i så fall blir det etter alt dette corona kaoset har roet seg.
Følg gjerne med på Instagrammen min @Rlablogg Månedens Glossybox inneholder:
Sleek Makeup Highlighter Palette “Solstice” Cosmica Lift & Fill Hydrating SerumKat Von D (nå kalt KVD Beauty) Tattoo Liner “Trooper Black” i mini størrelse Eyeko Black Magic Marscara Colgate Bamboo Charcoal toothbrush 
Har du prøvd noen av disse produktene? 

Ha en fin helg XX

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg