Review: Sminke Produkter (Benefit + Glöd)

Jeg føler bryns-gamet mitt gikk opp et hakk etter jeg begynte å bruke Benefit “Preciesly, my brow” blyanten + Gimme brow. Jeg tror bryn er noe jeg aldri har vært ekspert på og har lenge brukt Anastasia BH sin DipBrow, men kommer til å fortsette å bruke Benefit heretter. Jeg er veldig fornøyd med at Benefit har kommet til Norge og at jeg faktisk kunne gå i Kicks butikken og finne den riktige brynsfargen.
Jeg er fortsatt ikke ekspert på bryn altså, men gjett om det er enklere. Også “Cookie” highlighteren fra Benefit er en stor favoritt hos megNå har jeg også testet sminkepaletten fra Glöd som jeg snakker om HER, og jeg føler at fargene kanskje er litt for mørke for meg. Hovedsaklig føler jeg ikke at highlighteren funker helt til min hud og jeg tenker Sophie Elise gjerne har tenkt at denne skal passe med selvbrunings produktene hennes. Så om man har brukt selvbruningen i fjeset vil kanskje disse fargene i palettet passe en del bedre. Men jeg fikk brukt den likevel og føler i det minste at Blushen er fin og Bronzeren er jeg egentlig litt usikker på foreløpig. Kanskje jeg bare er for vant til Benefit Bronzeren, så her må jeg fortsette å teste den for å se hva jeg faktisk syntes. Men highlighteren kommer jeg nok ikke til å foretrekke over Benefit sin.
Har du testet noe ny sminke i det siste? 
Hvilken produkter burde jeg teste?

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg