Uken som gikk #11

Akkurat nå: Sitter å funderer over egen psyke og tenker å se noen episoder av en Netflix serie ganske snart.

Ukens tanke: Hvordan er vi allerede nesten i Mai?

Ukens Bilde: Ukens Serie:  Anne with an E. Denne serien har jo lagt på Netflix en stund og jeg har egentlig tenkt at den kanskje ikke var helt for meg, men noe fikk meg til å begynne på den og det er jeg sykt glad for. Serien er basert på bøkene Anne of Green Gables. Disse bøkene er det også laget filmer av på 80-tallet, en film som blir vist i en episode av New Girl. Det er noe med serien som virker ganske kjent for meg uten at jeg helt kan sette fingeren på det. Den minner meg på en måte om en film jeg aldri fikk sett ferdig da jeg var mindre (og aldri har klart å glemme/komme over). Men om det var Anne of Green Gables (1985) er jeg usikker på… Men kanskje jeg må undersøke det nærmere.

Ukens Sang: Obsessed – Addison Rae. Hadde ikke tenkt at jeg kom til å like en sang av en som kun er kjent pga. tiktok dansing på tiktok. Men jeg kom over den på Spotify og likte viben. Er litt sånn…”Fu” vibber over den, selvom teksten kan virke ganske selvdiggende så tror jeg man må lese litt mellom linjene og skjønne at den handler om noe litt dypere enn hva man først tenker når man hører teksten.

Ukens innkjøp: Den nye og første sminkepaletten fra Glöd som jeg skriver om i forrige innlegg. Var på tide å teste noe nytt i sminkeverdenen.

Ukens høydepunkt: At jeg fikk satt i gang noe jeg har ønsket ganske lenge. En ordentlig utredning til psyken! Det måtte altså privat psykolog til for å få dette til, noe jeg syntes er horribelt at skal være eneste løsning. Privat koser jo en del, men de gjør en ekstremt mye bedre jobb enn det offentlige. Man kan fort føle at man får mer ut av 45min med en privat enn hva man får etter 7-8 år i det offentlige. Sykt!

Ukens nedtur: At det fortsatt ikke dukker opp noen leilighet eller kollektiv til utleie.

Hvordan har din uke vært?

Noe du ønsker å ser mer av her på bloggen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg