Uken som gikk #9

Akkurat nå: Akkurat vært i Jacuzzi og sitter nå med ansiktsmaske på. Skikkelig spa søndag altså.

Ukens tanke: Hva er det MDG tenker med? Og hvor vil bybanen ende opp med å gå?

Ukens Outfit: Tror det må være outfitet jeg har på her, men som jeg typisk nok ikke tok bilder av. Til tross for at jeg har kjøpt meg noen sykt fine klær i vinter føler jeg meg veldig klar til  legge dem vekk og finne frem vår klærene.

Ukens Serie: Ugly Betty. Jeg husker jeg så litt av denne serien da den gikk på tv, men det var bare innimellom og har ikke sett igjennom den fra start til slutt før. Etter at jeg hadde letet på tvers av alle streaming tjenestene jeg har etter film endte jeg opp med å begynne på Ugly Betty serien isteden, og det var egentlig ikke så dumt. Den ligger på Disney +

Ukens Sang: Messy Room av Niki Demar. Jeg har allerede postet et innlegg om denne sangen HER

Ukens innkjøp: Jeg har egentlig ikke kjøpt noe spesielt denne uken. Jeg har innsett at penger må spares og psyken må klarnes mer. Men jeg kjøpte meg en ekstern harddisk.

Ukens høydepunkt: Denne burde egentlig vært mye lettere å skrive noe på… Men jeg kommer faktisk ikke på noe sånn med det første.

Ukens nedtur: Mdg, psyken og det faktumet at studentene i byen ikke ser ut til skjønne at det er uakseptabelt å drive å ha ville fester i disse tider. Politiet måtte rykke ut til opp i mot 100 fester i løpet av helgen.

Hvordan har din uke vært?

Følg meg gjerne på Instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg